Iets met zenuwen..?! - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Amel Elbouhy - WaarBenJij.nu Iets met zenuwen..?! - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Amel Elbouhy - WaarBenJij.nu

Iets met zenuwen..?!

Door: Amel

Blijf op de hoogte en volg Amel

15 Juni 2012 | Nederland, Utrecht

AAAAAHHH!!

Dat is hoe ik me op het moment voel...
Positieve spanning uiteraard, want over drie dagen is het al zover. Dan sta ik op Schiphol met m'n gloednieuwe koffer ready to take of!

Na een vlucht van 9,5 uur kom ik aan op Curaçao en zal mijn nieuwe avontuur beginnen. Kan niet wachten!

Vanavond gezellig met wat leuke mensen drankjes doen in mijn favoriete kroeg en dan is het tijd om SUPERDOEI te zeggen.

Hard werken, maar ook relaxen en heel erg bruin worden zijn mijn doelen van deze reis. Weg van hier en genieten van mijn tijd daar, in de zon!

I'll keep you posted, dus houd mij in de gaten.

SUPERDOEI

• 15 Juni 2012 - 17:46

Amanda :

He Amel, wat toevallig dat je je berichtje ook naar mij hebt gestuurd, want ik zit nu al 2,5 maand op Curacao! Ik loop stage bij een advocatenkantoor en vlieg 3 juli weer naar Nederland. Wat kom jij doen op Curacao en voor hoelang? Je komt wel in de warmste periode aan, het is hier nu zo'n 32 graden, lekker heet! Heel veel succes met de voorbereidingen en de vlucht, mocht je advies willen of vragen hebben, je kan mij altijd mailen op amandajoren@hotmail.com of op Facebook. x Amanda

• 17 Juni 2012 - 20:54

Amel Elbouhy:

Hey Amanda!

Wat toevallig, ik wist niet dat jij nog in de mailinglist stond haha!
    Wat gaaf zeg! Ik zag het inderdaad, dat komt mooi uit want ik ga de 1e week lekker op het strand liggen :).
    Misschien dat we even kunnen meeten als ik daar ben, wel zo gezellig.

Tot gauw!

• 25 Maart 2014 - 21:46

Ahmed Elbouhy:

Ik ben je broertje ahmed