Na regen komt zonneschijn - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Amel Elbouhy - WaarBenJij.nu Na regen komt zonneschijn - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Amel Elbouhy - WaarBenJij.nu

Na regen komt zonneschijn

Door: Amel

Blijf op de hoogte en volg Amel

27 Juni 2012 | Nederland, Amsterdam

Zo, inmiddels ben ik alweer een week hier. Het wennen duurde iets langer dan verwacht, dus heb nog even lekker vakantie.

Afgelopen maandag klein auto ongelukje gehad en toen ben ik in een soort dal terecht gekomen. Het liefst wilde ik mijn spullen en het eerste vliegtuig naar NL pakken..
Gelukkig heb ik vandaag een super leuk gesprek gehad bij een klein restaurantje genaamd Mundo Bizarro, ongeveer 5 minuten rijden van waar ik woon.

Volgende week mag ik een avond proefdraaien en heb er best wel zin in! Nog een broek scoren en dan ben ik er klaar voor!

Dus vandaar; na regen komt zonneschijn want vandaag was het bewolkt maar de zon breekt weer aardig door.

Langzaamaan kom ik uit m'n dip en heb ik weer zin in mijn tijd hier.

Tot snel :D

Xx




  • 27 Juni 2012 - 20:51

    Marion-Arnold-Nick:

    Na regen komt... nog meer regen hahaha in Nederland tenminste wel ;-)
    Gelukkig goed nieuws!
    Dikke x van ons

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Amel

Bye bye Holland and hello Bon Bini! 18 juni begint mijn nieuwe avontuur; 6 maanden werken+genieten in Curaçao!

Actief sinds 01 Feb. 2009
Verslag gelezen: 257
Totaal aantal bezoekers 12546

Voorgaande reizen:

18 Juni 2012 - 20 December 2012

Curaçao - Bon Bini

26 Februari 2009 - 01 Augustus 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: