Tijdsverschil, warmte en auto's - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Amel Elbouhy - WaarBenJij.nu Tijdsverschil, warmte en auto's - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Amel Elbouhy - WaarBenJij.nu

Tijdsverschil, warmte en auto's

Door: Amel

Blijf op de hoogte en volg Amel

19 Juni 2012 | Nederland, Amsterdam

Vandaag is mijn eerste echte dag op Curaçao. Het is flink wennen, vooral het tijdsverschil hakte er flink in.
Vlucht is heel goed gegaan, die 9,5 uur waren zo voorbij. Beetje films kijken, lezen, slapen en Italiaans leren (ja echt..).

Gisteravond zo lang mogelijk wakker gebleven en uiteindelijk rond 22u (lokale tijd hier en 4u 's ochtends in NL) m'n bed ingekropen. Niet super geslapen, maar op zich wel redelijk uitgerust nu.

Ik kwam gisteren met 32 graden aan hier en godzijdank stond er wind! Daar kan ik wel aan wennen, heerlijk. Vandaag wordt er een huur autootje naar me gebracht, want dat wordt toch wel door iedereen aangeraden. Iedereen rijdt hier echt als een maniak, dus dat wordt nog lachen. Rechts inhalen? No problemo. Van rechts voorrang? Snelheidslimiet? Met drank op niet rijden? Hell no!
Het gaat hier dus net even anders haha.

Voor de rest moet ik nog even opstarten; boodschapjes doen, koffer uitpakken en uitzoeken welk strand het beste is :)

Ik ga op ontdekkingstocht, maar binnenkort volgen de foto's!

Xx


  • 19 Juni 2012 - 13:20

    Erik:

    Goed om te lezen dat je veilig bent aangekomen. Ga eerst maar lekker een paar weekjes genieten hè! Heel veel pleziet en suc6 met solliciteren.

    X Erik

  • 19 Juni 2012 - 13:53

    NIck:

    Hallo grote zus!!

    Ik moest gisteren een paar keer huilen, omdat ik je zo mis....
    Maar toen ik je opeens op de computer zag moest ik juist heel erg lachen!

    Heel veel plezier en vergeet niet de wapper die ik voor je heb gemaakt!

    Je moet ook de groetjes hebben van Papa en Mama.

    XXX Nick

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Amel

Bye bye Holland and hello Bon Bini! 18 juni begint mijn nieuwe avontuur; 6 maanden werken+genieten in Curaçao!

Actief sinds 01 Feb. 2009
Verslag gelezen: 249
Totaal aantal bezoekers 12545

Voorgaande reizen:

18 Juni 2012 - 20 December 2012

Curaçao - Bon Bini

26 Februari 2009 - 01 Augustus 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: